Perşembe, Nisan 06, 2006

şişe 4.060.800 ...




















Yaklaşık 142 şişe bira ağırlığındayken askerliğe adım
atışımın üzerinden yaklaşık 10.000.000 bira kapağı
açma süresi kadar bi zaman geçti ve şu an 126 şişe bira
ağırlığı civarlarında gezinmekteyim. Arada 16 şişe bira
kaybım var a.k ve bi insanın susuz ya da aç ne kadar
yaşayabildiği konusunda net bilgim yok, ama sanırım
içkisiz hayatta kalma konusunda sınıra gelmiş durumdayım,
pentatlon alanındaki savaş lobutlarını Olmeca şişelerine
benzetiyorum mesela, ya da gökyüzünde çupra ve rakı kadehi
şeklinde bulutlar görüyorum sık sık. Geçenlerde gece
nöbete kalktığımda efes fıçısına benzeterek sarıldığım
kilolu bi arkadaştan ancak üstüme su dökerek ayırabildiler
ve koridorda beni gören arkadaşlar nedense kolonyalarını
saklar oldular köşe bucağa.

Neyse, 4.060.800 şişe bira açadurun siz, geliyorum ben...

Hiç yorum yok: