Cuma, Kasım 04, 2005

everybody be cool, this is a bayram...



Tamam, daha önce de garip rüyalar gördüm,
ama bu kadarına da pes doğrusu diye söyleniyodum
kendi kendime bayram sabahı uyku sersemliğini
üstümden atmaya çalışırken.

Hala rüyanın etkisindeydim, Mia Wallace
(Uma Thurman) en seksi haliyle karşımdaydı,
dans ediyoduk, fakat müzikde bi gariplik vardı.
Vincent (John Travolta) davul çalıyor,
Jules (Samuel L. Jackson) ise ona zurna ile
eşlik ediyordu. Enstrümanlar tuhaf olsa da
melodi tanıdıktı, uyanmış olmama rağmen
müziği haala bu kadar canlı şekilde işitebilmemi
garipsedim. Biraz kulak kabartınca bunun bi rüya
olmadığını farkettim, yani müziğin. Bu, bu bi kabustu.
Evet koca bi ay boyunca her gece kafamı ütüleyen,
en tatlı rüyalarımın orta yerine davuluyla giren
mahallemizin pek saygıdeğer davulcusu ve
zurnacı ekürisi ramazan bayramı repertuarlarına,
Dick Dale'den Misirlou'yu da (hani pulp fiction'ın
şu meşhuuur müziği) eklemişler ve bunu benim kapımın
önünde çalmayı münasip görmüşlerdi.

Ee daha neler görecez bakalım...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

May you live in exciting times
But the "old media" is alive and well here in the former capital of French Indochina.
Find out how to buy and sell anything, like things related to road construction safety equipment on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like road construction safety equipment!

deepness dedi ki...

ruya için genelde, gündüzleri yaşananların yansıması derler.. peki sen gündüzleri hollywood da mı yaşıyorsun ? Ya da bu iddiayı çürütmek için ne diyorsun :)(şehir efsanesi de olabilir, söyleyenlerin yalancısıyım..)

iyi bayramlar zazoo..

zazoo dedi ki...

eee, peki geceleri yaşananlar, rüyalara girmio muymuş efenim? ne? hollywood meselesine gelirsek; john travolta geçen gün kahvaltıda bendeydi, yarın bayram namazına birlikte gidelim falan dedi, ben olmaz, meg (ryan)la buluşucam diyince kızıp california'ya döndü, inanmazsan ara sor, valla...

tırı vırı john +213 3672199

deepness dedi ki...

zazoo;
işim yoktu da, verdiğin numarayı tuşladım. senin john, neler söyledi neler :P önce sana çok kızdı, sonra teşekkür etti, arkasından da beni kahve içmeye davet etti:)

zazoo dedi ki...

bana niye kızıyomuş yaav, bak sayemizde bi hatun sesi duydu, kilolandığından beri arayan soran yok diye üzülüyodu, cık, cık...

azey dedi ki...

osledim seni ;)

d. dedi ki...

dur ben sana yol gösteriim:
kaleiçine gitcen..
arpa ve şerbetçiotu kokusunu takip etcen...
tekiladaki limon kokusu da olabilir...
ya da altogether:)
bulursun oralarda bu adamı..

deepness dedi ki...

hey zazoo?
nerdesin, kaleiçinde bi yerlerde sızıp kalmadın ya, uyan ve bloguna dön :)

zazoo dedi ki...

hemmeen...