Perşembe, Mart 16, 2006

TRUSH HOUR!




















Oldum olası kalabalıktan hazzetmem, bu yüzden
de sabahları işe giderken (bi zamanlar ben de
işine giden bi sivildim bühüühühüü) gavurun
tabiriyle "Rush Hour"da o keşmekeşin içine
girmektense erkenden kalkmayı ya da işe geç
kalmayı seçmişimdir ve ne yalan sööliyim,
ikinci seçenek daha baskındır her zaman.
Bi bara gittiğimde ise hep biraya en yakın,
kalabalığa en uzak yerlerde sabitlerdi kendini
bu fani beden. Fatura kuyruklarından kaça kaça
yediğim faizler ve cezalar ve ise kol ebatlarını
çoktan aşmış, kanalizasyon borusu kıvamındadır.
Ev hayatımda da senelerdir aynı kararlılıkla
yalnızlığı seçmiş, ben ve ben mutlu bi şekilde
yaşar iken, bu asosyal kalabalık düşmanını 100
küsur kişiyle yaşamaya mahkum ettiler aniden.
Artık "rush hour"ların yerini "trush hour"lar
almıştı. Önceleri sabahın 6'sında 100 kişinin
8 adet lavaboda traş olmak için girdiği yarışta
yataktan 20 dakika erken kalkmak suretiyle
(matematik problemi gibi oldu be) galip gelirken,
artık kol saatimin alarmının beni uyandırma
konusunda eskisi kadar başarılı olmaması sebebiyle
farklı yöntemler denemek zorunda kalıyorum.
Mesela dün sabah traş köpüklerinin içine asit
zerkedilen iki arkadaşımızın hastaneye kaldırılması
nedeniyle zorda olsa boş lavabo bulabildim. Bu sabah
ise önümdeki arkadaşın kaygan zeminde dengesini
kaybedip düşerek kafasını yarması beni çok üzse de,
traş olacak boş lavabo bulabilmem beni teselli etti.
Yarın sabah mı, silahlıktan bi kasatura kaybolmuş
dün akşam, umarım sabah telaşıyla bi kaza olmaz?

4 yorum:

serkan dedi ki...

selam hacı naber .bende işten geldim bi kaç bira atayım diyorum bakalım.yarıladın heralde askerliği biter biter.antisosyal adam alışmaya bak kalabalığa he he he.yahu şimdi aşağa kadar kim inipte bira alcak ya of of ne zorbe.seninde işin zor tabi ne diyim.:)

Margot dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum, asosyal bir insan olarak okurken bi an fena oldum. Az kalmıştır inşallah?
Empati kelebeği Margot

zazoo dedi ki...

serkancım sana bişiy demiyorum, isminden soona kısaltma olarak koymuşun sen zaten benim söööliceem sıfatı, sana afiyet bal şeker :)

margot,empati falan yalan, kızları da alın askereeeeeeeeeee!!!, :)

şafak 66 efenim...

serkan dedi ki...

konurcum o (i)yi benim sana karşı olan iyi niyetimi temsilen yazmıştım.:)